هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيل دخول

احنا يا جماعه شغالين حاليا على صفحتنا على الفيس بوك ياريت تتابعوا أنشطتنا عليها من حملات نظافة
 وحملات توعية ومحاضرات و اعمال تطوعية تانية كتير

وسوف يتم عمل موقع خاص بفريق عيشها صح قريبا ان شاء الله

البيج الرسمية للفريق :
https://www.facebook.com/3sa7.official

البيج الرسمية لاحدث كورسات الفريق :

https://www.facebook.com/3sa7.Courses

فريق عيشـــها صـــح

Find Us oN

&&

اضغط هنا أخى الكريم وساهم معنا فى نشر منتديات عيشها صح على الفيس بوك

Free counter and web stats

اتكلــم براحــتـــــك !!

انا العاشق
ابن غزة
ocean Heart
Bethoven EGY
عمر الشاعر
Dody
black fox
carolgerdak
sweet angel
saso&yoka
™!KeMoOo!™
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
اتكلم
.
.
اتكلم

. : اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Untitl22

ذكر
الإنتساب : 03/09/2009

اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالأحد 13 سبتمبر - 20:22

تم الحذف بواسطة[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

نرجو عدم استعمال اليوزر الا لما خصص له
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالأحد 13 سبتمبر - 20:24

تم الحذف بواسطة[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

نرجو عدم استعمال اليوزر الا لما خصص له

شركسى 2000
.
.
شركسى 2000

ذكر
الإنتساب : 05/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالخميس 10 ديسمبر - 19:56

فكرة جامدة اوي ياكيمو.تسلم
™!KeMoOo!™
لا إله إلا الله

لا إله إلا الله
™!KeMoOo!™

ذكر
الإنتساب : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالإثنين 14 ديسمبر - 21:43

ثانكس شركسى
https://3eshhasa7.yoo7.com
amira
.
.
amira

انثى
الإنتساب : 27/01/2011

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالخميس 27 يناير - 6:15

انا اميره بس احب اوضح حاجه ان انا كمان عندي نفس المشكله بس انا مكلمتوش ومش عايزه اكلمه لان انا مش متعوده علي كده بس انا بقابله كتير لان هو ابن عمي بس كان بيعترفلي بحبه كل ما اقبله بس فجأه اتغير بعد دخوله الجامعه وانا فعلا بحبه بس مقدرش اقول حاجه زي كده ولا حتي اصارحه بيها انا دلوقتي في تانيه كليه اثار وهو في علوم وحبه اتغير من ثلاثه سنين بس صدقيني مش قادره انساه لحد دلوقتي بالرغم من اني عمري ما رضيت عليه ولا كلمته اكتر من اني اسلم علي وبس بس لو سئلت انا حبيت قبل كده بيكون جوابي كان حب صامت لان الحب ليس حرام ولكن ما يحدث هو اللي حرام انا اشتركت في الموقع علشان نوضوع اتكلم براحتك بس انا مش هقول حاجه غلط علشان استخبي وانا اسفه لو كنت طولت عليكم
amira
.
.
amira

انثى
الإنتساب : 27/01/2011

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالخميس 27 يناير - 7:44

انا اسفه بس اانا حبيت اشترك معكم واكون واحده منكم مش اني اتكلم بس عايزه اكون صديقه ليكم بس لو مش مسموح ليه غير للتعليق انا مش هتكلم تاني وانا اسفه مره تانيه
المصرى
مشرف قسم اللغات الاوروبية
مشرف قسم اللغات الاوروبية
المصرى

ذكر
الإنتساب : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالجمعة 28 يناير - 4:23

اهلا بيكى يا اميرة بين اخواتك مش بس اصحابك

وياريت توضحى مشكلتك اكتر يمكن ربنا يجعل حلها فى ايدينا

واهلا بيكى معانا وسورى جدااا لو فيه اى تأخير
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 4 أكتوبر - 4:31

السلام عليكم
دلوقتى يا جماعه انا لسه خاطب من اسبوع ولما اقعد مع خطيبتى مش عارف اتكلم فى ايه
ودايما ساكت طول الوقت ياريت ياجماعه حد يقولى ايه المواضيع اللى اتكلم فيها .
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالأحد 6 مايو - 6:17

هو انا لو عايزه احكي مشكله اتكلم فين
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالسبت 12 أكتوبر - 2:18

محتاجة حد اتكلم معاه،مجرد حد يسمعني

اتكلم يعجبه هذا الموضوع

اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالسبت 12 أكتوبر - 2:26

محتاجة حد اتكلم معاه،مجرد حد يسمعني
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 22 يناير - 4:11

انا عاوزه اعمل ايميل خاص بيا وغير كدا محتاجه اتكلم مع حد ومش فاهمه حاجه
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: اتكلم    اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالخميس 1 أبريل - 3:30

انا بنت عندي ١٢ واحده معندهاش ثقه في نفسها و معنديش راي بمشي ورا مامتي في اي حاجه و كمان عندي كزا مشكله في حياتي مش عارفه انتظم في صلاتي و تخينا وده عملي مشاكل كتير اوي في حياتي و نقص ثقتي في نفسي جامد اوي و حتي مش عارفه احب نفسي زي ما انا و مش عارفه اعمل ايه و ابدي ازاي
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: مخنوقة اوي    اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالإثنين 13 سبتمبر - 9:50

انا عاوزة اتكلم عندي كلام كتير اوي نفسي اقوله ونفسي الاقي حل بجد يارب بقا انا تعبت
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالخميس 14 أكتوبر - 7:00

انا موضوعى مختلف شويه بس ياريت أن حد يشاركنى فى كلامى انا متجوزه وعندى اربع اولاد والعلاقه بينى وبين جوزى فيها كل احترام وزوق بس ايلا حاجه واحده هيا العلاقه الحميمه دى اخر حاجه جوزى بيفكر فيها ممكن كل شهر مره ودى حاجه مزعلانى جدا لان انا صغيره وهو صغير برده بس ببقى عاوزه اتكلم معاه فى الحاجه دى بس هو بيجبها بهزار ويغير الموضوع ف انا مش عاوزه اجرحه لدرجه ان بينام فى اوضه الأطفال وانا انام فى الأوضه بتاعتنا عادى لوحدى وانا تعبانه نفسيا من الحاجه دى لدرجه ان بمارس العاده السريه على طول وأوقات يستغرب من نفسى واقول ازاى انا بعمل كدا بس غصب عنى لنا حد يتكلم قدامى عن العلاقه الجنسيه ببقى زعلانه أن بسمع ببقى عاوزه اسد ودانى عشان مش اسمع اى كلام او اى حاجه عن الموضوع وانا نفسى جوزى يرجع يحس بيا اة نسيت اقول حاجه هو بيجى ينام جانبى بس فى الوقت ايل قبل شغله ايل هو خمس دقائق أن ينام فى حضنى أن يبوسنى بس وبعد كدا يقولى قومى جهزى الفطار يفطر ويمشى انا بقول أن ممكن عشان شغله صعب شويه بس دى حاجه متعود عليها من أول ما اتجوزنا لان وقت شغله مختلف شويه عشان ابقى مش قاسيه عليه بردوه ان هو بيروح الشغل الساعه5 الفجر ويرجع 8بليل ويدوب يتعشى وينام بس دى كل حكايتى ونفسى اشوف حل وان هيا صعبه عليا كمان أنا بحب الجلوس لوحدى مش بحب اختلط بحد بس دا مش من زمان دا الايام دى بس حبه الجلوس لوحدى ممكن حد يساعدني ويقول اعمل ايه
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالأحد 19 ديسمبر - 20:29

مش عارف ابدا ازاي بس انا بكل معنا الكلمه طالع عيني مش عارف اقول اي بس انا لقيت نفسي مخنوق اوي انهردا و مش قادر امسك نفسي و عايز اتكلم مع اي حد و اكون مش عرفو انا عندي 21 سنه ولدي اكبر اخواتو و جدي الله يرحمو و يسمحو كان موظف يعني عادي ميقدرش يعمل حاجه ابويا تعب و اتزل لحد ما بنا نفسو و بنا اخواتو و اهتم باخواتو اكتر مننا جوزهم و كبرهم و عملهم محلات يعني اول واحد زمان عملو محل بافلوسو و شغلو فيه و قلو دا مكانك و كدا جه بعديها لما كبر قلو دا بتاعي و ملكش عندي حاجه و جدي و عمامي قلولو سبهولو معنو كان اول محل يفتحو و حاطط كل شقاه بس ربنا مش بينسا حد بعديها فتح محل تاني بس خلاه لخوه التاني و كبرو و بعديها فتح لنفسو خلهم كلهم يشتغلو في قطع غيار السيرات و هو برضو اشتغل فيها و فتح لنفسو محلين و محل لقطع غيار السيرات بس مستعمل و خلاني و انا عندي 17/18 سنه امسك واحد كان المحل دا جمب واحد من عمامي اصغرهم و كان ابويا بيحبو لدرجت انو والله كنت جايب قميص نفسي فيه عرف ان عمي عجبو القميص دا خلاني اقلعو و ادهولو و اقول انو مش علي قدي و مش عجبني كان بيحب اخواتو لدرجت انو ياخد مني انا و اخواتي عشان خاطر اخواتو و مكناش بنزعل بنقول عادي بيحب اخواتو دي حاجه حلوه المهم انا من 5 سنين طحن فالشغل مش بخرج ولا باخد يوم اجازه و كنت بعمل كل دا عشان احول ابين لابويا اني حابب الشغل و يخف عليا ضغط شويا و مكنش حد يعرف ان عمي الي جمبي بيضارب فيه منتحت لتحت للعلم انا و ولدي شغلين ف حتت معينا فالعربيات مرش و دنمو بس و عمامي باقي العربيات المهم 5 سنين و ازيد بحاول اني علي قد مقدر ان المحل ميقعش المحل الي انا مسكو كان عمي يبقا بيضرب فيا فالسوق و يروح يقول للحج دا مش بيبيع دا بيعامل الزباين وحش دا بيقول علي كل حاجه مفيش و كدا و المشكله ان كان ابويا بيصدقو و مش بيصدقني المهم حصلت مشاكل كتير مفيش داعي لزكرها و دلوقتي انا بيحصل عليا ضغط كبير و مش عارف اعمل اي يعني انا دلوقتي في معهد و طالع عيني و مش بعرف اروح بسبب الشغل و عمي جمبي بقا بيدخل كل شغلي و بيضرب فيا من تحت لتحت بس بابجاحه تكتر و ابويا فكرني مش بشتغل و السبب فيا و في مشاكل بين ابويا و عمامي كلهم و انا مش عارف اعمل اي و مش قادر اكلم اخويا الكبير ولا امي ولا ابويا حتا عشان محدش فهمني انا بقع و مش عارف اعمل اي اروح اقول للحج ان اخوه الي جمبي دخل شغلي و شغلو كلو و الزباين الي بتيجي تسال عليا بيمشيهم و يقول مشي من هنا ولا اعمل اي انا تعبت و مش عايز امشي من مكاني عشان ميفتكرش انو عرف يخليني انخ ليه و مش عارف اكمل عشان بتعب نفسين و مبقتش عارف اعيش
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالجمعة 27 مايو - 9:36

انا مش عارف اقول ايه بصراحة بس انا ١٩ سنة وفي كلية واول ما دخلت كلية حسيت اني متلخبط اوي انا علاقتي كويسة باهلي وكل حاجة بس حاسس اني مش مبسوط ودايما قلقان وبحس ان قلبي بيدق بسرعة ومن ساعة ما بدات الكلية بعدت عن صحابي اللي من ثانوي ومعدناش بنتكلم زي الاول و اتعرفت على اصحاب جداد فالكلية بس مش حاببهم ومش حاسس انهم شبهي ومش عايز اكمل معاهم واصلا مش عايز اكمل فالكلية وحاسس اني شغفي مات لاي حاجة
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 28 يونيو - 9:43

السلام عليكم انا جديده هنا معاكم ودخلت بيوزر اتكلم ببحث في حوجل لاني محتاجه حد يشاركني. رايه في مشكله تخصني لقيت اللينك واليوزر وقولت اجرب ينفع احكي هنا !!
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالسبت 24 سبتمبر - 14:37

محتاجه اتكلم مع حد يحللى مشكلتى
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالإثنين 16 يناير - 10:59

مين انا!؟
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالإثنين 13 فبراير - 6:14

انا مخنوقه قوي ومحتاره من سعت متخطبت وانا ف مشاكل انا مكنتش بحب خطيبي الاول وبعدين اتقدم ومكنتش راضيه امي قالتلي فكري روحت رضيت انا دلوقتي روحي فيه وبحبه المشكله ان اي خناقه تكبر ومش بسسبي ولا تكبر من نحيته من نحيت امي والمشكله اخته المهم من سعت متخطبت واحنا ف مشاكل وخناقات ومنستريحش غير 15 يوم وبعدين نتخانق والصغير والكبير يسمع وانا ان بحبه شارياه ومش قادره اسيبه المهم كتبنا كتابنا وهو كان واخد دهباتي بايعهم الدبله والمحبس من شهر 5 الا فات علشان هو علي كد حاله ومكنش معاه يجبلي تليفون هو كان جايبلي واحد بس باظ المهم امي اتخانقت علشان يجيب الدهب ده فضلت امي تتكلم معاه ويحددلها يوم ويخلف امي جابت اخرها وعملو خناقه وامي عاوزاني اسيبه دلوقتي جمع 15 علشان يجبلي بيهم دلوقتي مش هيجيبوا حاجه ده غير مشاكل تانيه قبل كتب الكتاب امه مكنتش عاوزه يكتب القايمه نص مليون عاوزه 30000الف زي اخوه الكبير المهم كان ليها حوار وكتب الا عاوزينه المهم المهم هقصر ف الكلام هو برضوا بيحبني واحنا بنينا حياتنا مع بعض المهم هو مهلته كانت سنتين ونص عدو السنتين ومعملش حاجه وانا كنت اتخانق معاه وهو كان مفكر الدنيا ساهله اقوله اعمل حاجه واتخانق مفيش المهم هو عليه ديون وهياخد قرض وفاضله منما لشهر سته هو فاتح محل شبابي عليه في المحل ده 210 الف وغير الا عليه وامه واخواته مش سيبينه وانا مشتته خالص ومش عارفه اعمل اي لا عارفه اكمل ولا امشي بس بحبه ومش مهم عندي الفلوس بس هو هياخد قرض علشان يعمل بيه العفشه والفرح بس دي كلها ديون وانا نفسي اتجوز وارتاح كله بيقولي بيحبك بس مش عامله حاجه علشانك بس هو مش بئيده كله بيقولي انا محتاره ومش ده كل الا جوايا او معرفش الا هيشوف ده هيبقا فاهمني ولا لا بس انا منهاره وامي ان مش سامعه كلامها وسيباه زعلان مني وبنتخانق وشيفاني جايه معاه وهو شايفني جايه مع امي انا محتاره لا عارفه اراضي مين ولا مين ومع كل ده والكلام خلاني شيفاه حاجه تانيه بس برضوا عاوزاه مممكن حد يساعدني ويقولي ويريحني انا مش باصه علي فلوس لو باصه كان زماني سبته لكن انا مش كدا ومش عاوزه اسيبه بقول هو مقلش لربنا انا عاوز ابقا كدا واسيبه لوحده صعبان عليا انا كل يوم مخنوقه وتعبانه
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالجمعة 14 أبريل - 8:31

هاى
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالإثنين 8 مايو - 6:29

نفسي حد يتكلم معايا وافضفض معاه انا بنوتة ف فكرة مضغوطة من اهلي اوي
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اتكلــم براحــتـــــك !!   اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 مايو - 16:30

انا بوظت كل حاجه في حياتي ومش عارفه اعمل ايه ولا بعمل كده ليه عرفت واحد مش كويس اذاني وبوظلي كل حياتي و قطعت علاقتي بصاحبت عمري بدون سبب وبوظت علاقتي بأمي تماما وبعدها ابويا وأهلي كلهم وعرفت ناس مش كويسه ومشيت معاهم فتره بعدها زهقت من كل ده وكان في شخص محترم معجب بيا اتعرفت عليه وجه اتقدملي وحبيته اوي اوي اوي بقا كل حياتي بس عمل موقف خلاني مش شيفاه راجل ولا قادره احترمه من ساعتها ودلوقتي انا معنديش حد اتكلم معاه ولا افضفضله لأن قطعت علاقتي بكل صحابي ومش عارفه اواجهه بالموقف اللي عمله ولا بلاش لأنه موقف حساس وممكن يخليه يتغير ١٨٠ درجه وانا الوقتي حسه اني تايهه وندمانه على كل حاجه عملتها وحياتي كلها واقفه
اتكلم
.
.
اتكلم

ذكر

مُساهمةموضوع: مشكله قهره    اتكلــم براحــتـــــك !! - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 مايو - 19:01

انا عندى مشكله مع اهلى مش عارفه هنا مش فاهميني ولا انا مش فاهمه ديما شايفين انى قلبى غليظ عليهم واتى مش بحبهم مع العلم انا ضحيت عشانهم فى حاجات كتير بس هنا فيهم حاجه غلط وكنت بستحمل لغايد ما امى سافرت الحج رجت قلبت عليا حتا الاكل مكنش بيتعمل وغير الاهانه وتجريح وانتهى المطاف انى اتكرشت
انا محتاجه اتكلم مش اكتب مشكلتى انا تعبانه بجد محتاجه حد يسمعنى بجد

اتكلــم براحــتـــــك !!
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية